tisdag 9 mars 2010

jag ljuger så bra



Har nämnt det tidigare, vet jag bestämt... Papi är ju upphookad på en humangus massa undersökningsinstitut på nätet - vilket innebär att han får sitta och svara på allt mellan himmel och jord.

Vilka mina favorittamponger är, vad jag har för parabol på taket, godaste kaffet, hur mycket gröt jag äter till frukost, vart jag åker på husvagnssemester, hur mycket tid min tonåriga son ägnar framför datan.. ja ni ser ju. Och jag svarar glatt och hjärtligt på allt - för här finns det nämligen stuff att hämta. Visst, det tar lite tid - men om man som jag får lite hard on på sådant här så är det ju uthärdligt. Speciellt eftersom det regnar in trisslotter, biocheckar, cd-skivor, presentkort på Stadium, H&M och McDonalds, pengar på paypal, pengar på personkontot - ja, allt.

Den här veckan är jag dessutom med i ett diskussionsforum om Systembolaget som kräver en timmes aktivitet per dag under tre dagar - låter det mycket? Kanske, men å andra sidan så är det jag som lägger en order på två nya Global-knivar på fredag. Sounds ok for me...

Inga kommentarer: