onsdag 4 mars 2009

Tripple kärlek




Nejdå... det handlar inte om någon ny flavour of the season från GB (precis som om de skulle ta fram några egna smaker nu för tiden)

Inte heller det slentrianmässiga i att gå omkring å vänta på tex. U2:s eller Depeche Modes nya alster. (Jag känner förresten en kille som har fyllt sin blogg med någon full jävla blaffa som hänvisar till "Wrong music video" ...jaha... när kommer den rätta då?)

Nä, den här kärleken är mer mångfacetterad än så - likt de tre vise männen, de tre bockarna bruse, fadern, sonen och den helige anden, för att inte tala om Jesu uppståndelse på den tredje dagen... - ok jag kanske tar i nu, jag är ju inte ens med i statskyrkan. Men ni fattar!


  • I love de här två nya låtarna från Paulines kommande album (22/4)

  • I love hennes röst som jag placerar som en av de mest intressanta på den svenska scenen besides Robyn och Sophie Somajo.

  • Jag är dessutom lite småkär i den fulsöta körtjejen. Fastän hon ser ut som en Gringo-tjej. Men säg inget till AK hon blir så sur - och så kommer hon knappa än mer frenetiskt på mobilens knappar. Hon uttryckte förresten en viss förvåning över att de där knapparna hade spruckit för ett tag sedan - Tro det, sa jag.



Se där - då fick ni även lite kärlek så här i mars-katt-tider - Inte bara spydigheter och sarkasmer som annars är Papi Jams adelsmärke.

Inga kommentarer: