måndag 6 oktober 2008

jultidningar



Nää... det här håller inte längre.

Vad är det med dagens ungdom egentligen - finns det ingen entreprenörsanda eller företagarverksamhet. När fan tänker ni ringa på dörren och vifta med årets jultidningsflora.

Här har ni ju en presumtiv guldkund som bara sitter och väntar - dessutom ser jag ju på er längd att ni inte är TV-pejlare. Inte för att jag har någon TV, men ändå.

Seså...skynda på! Papi vill onanera över "När Var Hur", "Sportåret i Bild", "Stefan & Kristers Korsordstidning" och framför allt "Fantomen 2009". På den tiden det begav sig så jobbade både Gringo och jag ihop till ett Game & Watch som premie - förutom själva upplevelsen av få se hur vissa orginal hade det hemma hos sig.

Ta vara på den chansen, yngel!

2 kommentarer:

Ulle sa...

kan vara försent, jag köpte mina för en månad sen...

Förhudslös och Ryggradslös sa...

aha!
men då är det nog så att de börjar i ytterområdena och jobbar sig in mot centrum.
jag ska bestämt sätta mig på pallen och vänta vid ytterdörren...