tisdag 21 oktober 2008

det jävla aset kommer nu...

det finns ingen återvändo... på söndag natt inleds årets vidrigaste dag...domedagen. 6 månaders mörker och helvete - och vi kommer inte undan. Papis mentala hälsa är på obestånd - det rycker krampaktigt i de soltörstande nerverna. Och inte ens det faktum att han är skweedens finest fungerar som balsam.





Skwee is the shit och ovanstående får bli the soundtrack of november månad. Jag vet inte hur ni ska överleva, och jag bryr mig egentligen inte. Själv paketerar jag in mig i en kartong och placerar mig längst in i källarförrådet. Och jag säger som förra året - ni kanske tror att det är mig ni stöter på ibland - men det är bara ett inhyrt skal som upprätthåller existensiell minimum.

Fuck Bore! Fuck vintern! Fuck Sverige! Fuck you! Fuck me! Skwee!

Inga kommentarer: