onsdag 6 februari 2013

födelsedag


Svarta katten fyller en månad idag och jag kan inte låta bli att känna en viss oro. Har jag gått ut för hårt... pressar jag honom lite för mycket? Börjar det bli dags att tänka på reparationer och dylikt... jag menar, jag har ändå pressat ut 4.5 mil redan. Slå ut det på ett år och man förstår att det kan röra sig om sinnessjuka 55-60 mil. Vilken bil klarar av det tempot idag.

Annars är det åldersbetingad hemvård som gäller idag - efter lite för stark mat i helgen i kombination med en hel del vin så belönade kroppen mig med gammal hederlig ändtarmsfissur. Låter inte kul - är inte kul - och är definitivt ett hårt slag mot självkänslan. Blod i brallan får en att förstå hur ni tjejer har det en gång i månaden. Så därför sitter man här på mjuk kudde insmetad med Xyloproct. Blood in - blood out Vatos locos.

2 kommentarer:

LiteAvLinda sa...

Blood in blood out hahahaha älskade den filmen som yngre, betongunge som man är! Men du, du tror inte det lönar sig för dig att HYRA bil istället för att köpa en splitterny?? Eller typ hyra limmo varje gång!? Tycker du är lite konstig!

Förhudslös och Ryggradslös sa...

Thats my gimick! Blev faktiskt sugen på att se filmen igen. Har för mig att den var ganska lång.