onsdag 11 januari 2012

win-win-win



Nu för tiden pratas det ofta om win-win situations... och jag ska väl inte sticka under stol med att även en annan anammat det från och till. Går även att göra snygga kopplingar till skyldigheter kontra rättigheter. Förstå då euforin när man kör en trippel - hade jag varit av det täcka könet kunde jag kanske gjort associationer till multipla orgasmer... men nu är jag ju dessvärre inte det.


Har precis avslutat en 3 dagars intervju (3x30 min) som redan i ett tidigt skede avslöjade sig själv och sin beställare. Så ni kan ju tänka er hur den gamle surgubben njöt när han fick spruta ur sig invektiv kring den Socialdemokratiska partiapparaten och hur de färgade moderatorerna slet sitt hår i sin iver att inte framstå som jäviga. Bra betalt var det dessutom... så bra att Ester plockar hem en bonuspresent till födelsedagen i form av en bärbar dvd. Blir perfekt i bilen och på landet - det har ju varit uppe på tapeten tidigare men jag har dragit på det. Nu blev det kosta gratis istället. Win-win-win you know...

Inga kommentarer: