fredag 6 januari 2012

Vägen Hem (del 4)


Jag kan tänka mig att en och annan av bloggens läsare tycker att den marginellt har blivit lite enahanda. Jag är beredd att hålla med - men betänk att det här med att flytta är en viss mental resa som inte skadar att göra proaktivt. Och eftersom jag ändå var på en heldagsutbildning i kvarteret så tänkte jag att jag ändå kunde insupa lite av atmosfären i form av ett par foton. Här ser ni granngatan, dvs. Kronstrandsgatan - tillika fasaden för AstraZenecas huvudkontor. 


Sitter uppe just nu i sen nattimme och väntar in andra perioden för vm-finalen i juniorhockey. Borde kanske sova eftersom klutten Ester ramlar in här om fyra timmar, men what the heck.

2 kommentarer:

Anonym sa...

AstraZenecas huvudkotor finns i London.

Förhudslös och Ryggradslös sa...

Sant, men vi kan väl säga att den svenska ryggradskotan ligger i Södertälje. fair enough.