torsdag 23 juni 2011

flytet fortsätter



Vet inte riktigt vad hon bakom kassan på Stadium idag höll på med - men om jag ska vara ärlig så kommer mina atempts för att ta reda på det vara ganska sparsmakade. Hur som helst så hade jag spanat in en ny sommarsovsäck då jag ämnar bryta upp ett 18-årigt förhållande med en polarsäck som fått vara med om det mesta... Allt från vinterfjäll, sommarfjäll, lägermetodiker, kanotledarutbildningar... ja, sedan tog det seriösa slut ... till Roskildefestivaler, midsomrar på Brandalsund och Getryggen, nyårsaftnar i Bollnäs osv. Jag tror till och med att jag har lyckats med bedriften att bajsa på mig på fyllan i den - fast det är möjligt att det var mer information än ni ville ha.

Nåväl, hur som helst så bellade det tilltänkta objektet loss på beskedliga 399:- men när jag kom ut från affären så hade jag endast blivit bestulen på 79:- Vet inte hur det gick till, men bra blev det. Fast å andra sidan så vet både ni och jag att myntet har en baksida... Tur i spel och affärer är lika med otur i kärlek, och det kan jag väl skriva under på.

Mats Wilander? Ja varför inte...

Inga kommentarer: