torsdag 23 juni 2011

bergtagen


Blev helt förälskad ikväll när jag satt och ströblädrade på en av mina favoritsajter på nätet - Outnet.se. Där jag bland annat inhandlade mina Chilcats från North Face och Ester vinterkängor från Viking. De har så himla mycket snygga vildmarksprylar som ändå triggar en streetkänsla hos mig, och det är viktigt.

Här ovan ser ni en 30 liters rygga från Fjällräven som är så clean att cravingnerven slår paranta frivolter handstående. Och den har liksom sådana där onödiga detaljer såsom ett vaderat fack för laptopen som gör att det känns självklart i alla fall. Outnet ligger som vanligt prismässigt ett snäpp under Naturkompaniet, men 889:- känns ändå lite overkill för min plånbok.

Men fyller inte du år snart? Jo, det är klart - men det brukar ändå vara jag själv som får köpa mina presenter... frågan är bara vad som är snyggast, den gröna eller svarta?

Inga kommentarer: