måndag 29 oktober 2007

btw köpes:



Satt härom natten och kontemplerade i min ensamhet över hur satans snygg Levis Sta Prest-kollektion som släpptes 1999/2000 var. Att i samma veva inte nämna Flat Eric och den enorma ad.com-kampamj som rullades upp då tyder endast på världsfrånvändelse eller att man bara var jävligt fult klädd...

Tankade ner några ad's och fascinerades än en gång över hur genial och oemotståndlig Eric är. Därför postar jag en efterlysning på en plush doll i bra pirat-skick. 200-300:- kan jag tänka mig stjäla ur hushållskassan, men säg inget till majorskan.

Som bonus skickar jag med en länk som återberättar den hysteriska historien om hur Levis för första gången frångick sitt koncept, "one advert and then you're out". Och säg sedan inte att man inte lär sig något av att läsa Papis blogg.

Inga kommentarer: