tisdag 10 juli 2007

Flossy mova' (juli)



Vikken jävla stil å bara ta min stil - minns inte att jag gav dig min stil - Kan inte minnas den där skiten - Ey! - Så...En snubbe, en snubbe så sweet - å han kickar fet skit, därför låter det skithett - Vikken jävla stil han har - Den där Royne han e en väldigt stilig karl - så enkel å minimal - blandar upp någonting från din minibar - e det lugnt eller? - vikken jävla stil å bara ta min stil...

  1. Vikken stil - 6ex5emman feat. Mackish, Näääk & Nimo
  2. Fancy Footwork - Chromeo
  3. The Only One I Know - Mark Ronson feat. Robbie Williams
  4. Stronger - Kanye West
  5. Giftig - Mange Schmidt feat. Petter
  6. Like This - Kelly Rowland feat. Eve
  7. Shot To The Heart - Rick Ross feat. Lil Wayne
  8. Baby - Pharrell Williams feat. The Yessirs & Nelly
  9. S.O.S - The Black Eyed Peas
  10. Stila upp din skit - Fattaru

Bruksanvisning: Krääd i bilstereon innanför Sveriges tre storstadsområden - utanför åker du nog på däng. Enkla hooks till sommaren 2007 - en sommar som valde att semestra någon annanstans.

Reppa beefs till ingen nytta - Beach 2007, din eller min stjärt?!

2 kommentarer:

g sa...

Får man lyssna på junilåtarna eller är man helt vilse då?

Förhudslös och Ryggradslös sa...

juni 1987 går jättebra... om jag inte missminner mig helt fel, så var du nere med Strange Love - Depeche Mode och Panic med The Smiths då, alternativt Shoplifters of the world unite...å ja...nu med...