torsdag 5 juli 2007

dimmorna skingras



...Som jag har funderat och grubblat... självklart har jag ju sett symptomen och den abnorma dyrkan av solen måste ju komma någonstans ifrån... men ändå...

Har inte riktigt bestämt hur jag ska ställa mig till den övervälvande information som precis har svepit in över mig... det enda jag bestämt vet är att jag på något sätt har fått ro.

utdrag ur rapporten:

"Jag vet inte vad du föreställt dig, men du var en kvinna i din senaste inkarnation på jorden. Du föddes någonstans i området omkring det moderna södra Afrika, uppskattningsvis runt år 800. Du var yrkesverksam som byggmästare av hus, tempel och katedraler.

Du upplevdes som en skoningslös karraktär som alltid kalkylerade i kritiska situationer. Utomordentlig självkontroll och stark vilja. Sådana människor är ofta omtyckta, men inte alltid älskade.

Din uppgift här på jorden i ditt nuvarande liv är att bekämpa våld och disharmoni. Att förstå vår världs rötter och ursprung. Alla globala problem har samma ursprung.

Jag vet inte... på något sätt har jag lättare att förlika mig med att Darth Vader också var kräfta - jag tror vi nöjer oss så.

Inga kommentarer: