tisdag 10 september 2013

Buzzador Cillit Bang Kalk & Smuts


Det fanns en tid i början då det var riktigt kul med Buzzador-konceptet. Det droppade in nya prospekt som skulle testas och förmedlas med jämna mellanrum, och vissa stack till och med ut lite extra. Minns bland annat ostkvällen från Falbygden som var en riktig hit och stämningshöjare. Dessutom var testet av eltandborsten från Philips helt klart något som gav mersmak. 

Med tiden har dock tillfällena blivit färre - till viss del för att många av objekten känns både ointressanta och oseriösa, men kanske framför allt för att man sällan blir uttagen. På sin höjd buzzar man nu en gång om året. Så med det som bevekelsegrund så kan jag nog ärligt säga att jag kanske inte hoppade jämfota av lycka när jag fick meddelande om att jag skulle buzza Cillit Bang.

Men så slog det mig att what the heck... jag har ju lite armatur i badrummet med kalkbeläggning där andra medel har gått bet. Dessutom så skulle jag ju kunna ta en rond med duschrummet ute på ön och samtidigt få till lite mangrann uppslutning. Och för det tredje så är jag ju så satans trött på Cillit Bangs självgoda och sönderdubbade reklamfilmer. Så låt oss se vad du går för nu! Testresultat kommer upp på bloggen efter helgen - och givetvis med bildbevis.

Om det är någon som är intresserad av att få lite rabattkuponger så är det bara att hojta till - kostar bara en kortare föreläsning.

Inga kommentarer: