onsdag 2 mars 2011

njuta


Sitter och njuter över ett glas mjölk och ett par släta solbullar och fascineras över det faktum att det här renlevnadslivet i veckorna får en att uppskatta det lilla i tillvaron och hur det har accelererat smak och lukt. Visst, jag kanske kör lite extremt just nu med rehabträningen och kosthållningen men resultatet i spegeln triggar ordentligt. Lovar att lugna ner mig framåt sommaren. Samtidigt så är det inte så mycket av de dåliga vanorna som jag saknar - och de små återställningsglitcharna på helgerna räcker mer än väl... Tänk, nästa onsdag är det tre månader utan cola - bara en sån sak.

I morgon är Papi och Ester lediga från sina jobb och ska ut på äventyr - allt är fortfarande topphemligt och det är bara jag som vet. Vilket får barnets mamma att krevera - men men, så kan det gå. Jag återkommer i morgon kväll eller på fredag med ett bildcollage. Jag är dock övertygad om att det kommer att bli en succe.

Inga kommentarer: