torsdag 10 mars 2011

dålig dag



Orkar inte skriva så mycket idag... det har helt enkelt varit en dålig dag. På den gastronomiska sidan så har Coop Folkparken, Coop Centrum och ICA Kringlan hånlett åt mig och visat upp att deras system för påfyllning av varor, som ska vara automatiserat, helt har havererat. Mina dagliga höjdpunkter, dvs. Berry Körsbär har varit slut i över 10 dagar nu - och min nya craving Brämhults morotsjuice var slut överallt.

Och som om det inte vore nog så har Ester pissat på mig hela eftermiddagen och kvällen - och på hallmattan låg fordonsskatten när jag kom hem... ni hör ju.

På plussidan så fick jag njuta av husmanskosttorsdag i form av pölsa, potatis, ägg och rödbetor - och vad det gäller Esters födelsedagscykel så har förlikning i målet nåtts. Mami får sin pakethållare och Papi håller än en gång Crescentfanan högt. I övrigt säger jag som Christer Björkman...

Inga kommentarer: