fredag 25 mars 2011

2 x vuxenpoäng


Klippt och Klart som Sasse hade sagt. På bild en trave förebyggande åtgärder som precis anlänt till hallen. Det kändes lite larvigt att stå stilla i tex. Vårsta när det skvalade som värst uppifrån under förra sommaren - bara för att jag inte litade på däckspår och mönster. Vi har ju pratat banker tidigare i veckan, och dessa är proudly sponsored by Bank of Börje. En bank man kan lita på, ställer inga konstiga frågor och kör med 0-ränta. Förstår inte hur den går runt...

Mer vuxenpoäng då... och det här kan komma lite otippat för initierade. Och jag vill redan nu förekomma och tillbakavisa eventuella huvudbryn. Ni kan vara lugna, det föreligger inga misstankar eller magkänslor från undertecknads sida. Jag kände bara att kombinationen innevarande ålder + solglädje bör stämmas av. Därför blir det leverfläckskontroll på Badhotellets Vårdcentral på torsdag. Då får vi se om mammans missbruk av morotsjuice när jag låg i magen byggde upp ett titaniumskydd eller inte... Och just i det här fallet känner jag att devisen "Ignorance is bliss" inte funkar fullt ut. Det tillämpar jag allt för ofta annars, så ombyte kan förnöja.

1 kommentar:

P sa...

Inte mycket vuxenpoäng över att låta pappa Börje betala.