torsdag 11 november 2010

i marschallens skugga



Papi är på banan igen... Papi är up to date... Papi är i ungefär 2 månader till ganska cool, sedan har marknaden våldtagits av ännu häftigare produkter. Men iPhone säger du... jo.. kanske... men jag förstod inte riktigt vad jag skulle med 70% av funktionerna till. Å andra sidan så är motsvarande siffra för den här luren 65% - fast Ericsson och Sony är en oslagbar kombination.

Dessutom kände jag mig begränsad och inmålad i ett hörn i nuvarande T29-miljö. Likt de konstnärssjälar som Katla och jag utgör behövde jag en androgyn plattform för mina nattliga kontakter med mina vänner. Jag har förvisso tentaklat upp vissa signaler som gör gällande att en helt obefogad oro sprider sig i detta läger. Men jag kan försäkra att bara för att Papi nu har tillgång till en betydligt bredare arsenal av sociala medier och applikationer så kommer detta inte inkräkta kvalitetsmässigt på det explicita innehållet. Snarare ser jag en mängd möjligheter att utveckla både bild- och formspråk. Och allt detta från marschallens skugga.

Inga kommentarer: