tisdag 13 april 2010

stalltips




- Hörru Papi! Jag var ute i Najko-Cholostallet och kollade upp om du hade alla hästar hemma... Jag tänkte att nu när våren är i antågande känner du då att du har koll på läget och att dom är utfodrade?

- Det är lugnt, självklart är man aldrig nöjd - det finns ju ett par rashästar och några fullblod som man är ute efter. Men ovanstående kusar borde räcka fram till juli i alla fall - sedan skulle det glädja mig om det droppade in tex. ett par Air Max Turbulence från ´97 - eller varför inte ett par Air Jordan från ´90. Dessutom vet jag med säkerhet att ett par Blazer kommer pryda stallgolvet lagom till semestern. Så svaret på din fråga får därför bli: JA.

- Inga Adidas då?

- Say what!?

3 kommentarer:

henriette sa...

jag svek nike denna vår och köpte ett par reebok..

Förhudslös och Ryggradslös sa...

Det är helt ok - jag pratade med Pete på Sverigekontoret och han verkade närmast lättad. Eller som han uttryckte det... "though our outspoken ambition is that only cool people should wear, and represent our brand..."

henriette sa...

åh, men dom behöver inte oroa sig.. det är knappast tomt på nike-skor i min garderob!