lördag 17 april 2010

Saker som stör Jimmy (del 11)




Oj satan vad ni har längtat efter att er favorit-Papi ska uppröras och ondgöra sig över något igen... Och jag lovar, jag gör mitt yttersta för att elda igång ilsko-barometern, men åldern har gjort mig mer förlåtande...

Därför blir det bara en svag bris idag - mest ett höjt ögonbryn typ. Men har ni tänkt på vad som händer vid kassan varje gång man ska handla på Åhlens? - som jag för övrigt håller som en relativt kvalitativ butik - Den överparfymerade kvinnan eller flickan (jag tror bara man anställer sådana där) smilar upp sig och frågar om man inte ska köpa en totalt intetsägande produkt som någon dåre på deras inköpsavdelning har köpt in.

- Jo men självklart så kompletterar jag min nyinköpta inredningdetalj med the crappiest shit I ever seen - typ en mongopenna som lyser och ser ut som en clown.

Cut the bullshit är adviset från en av era kunder.

2 kommentarer:

S sa...

Haha var där igår å då frågade dom glatt om jag inte behövde lite mjukgörande kräm också?? Ser ja såå jä-la torr å trist ut???? :o(

Förhudslös och Ryggradslös sa...

jag har av initierade källor nu fått reda på att om dom inte erbjuder skiten som ligger i den där lådan vid disken så kan man harkla sig lite och påminna dem om det - tydligen så har du rätt att få varan gratis då... (ska tydligen stå något finstilt någonstans)