tisdag 27 april 2010

Saker som stör Jimmy (del 12)


Jag lovade er ju att jag skulle vrida på argoreglaget lite mer - och eftersom jag jobbar natt denna vecka så är humörsvängningarna härligt impulsiva. Så därför tyckte jag att det var passande med lite spott och spe...

För har ni tänkt på de här odugliga asen som inte har koll på positioneringen av sin bil, och det spelar fan ingen roll hur bred filen är - ändå måste de ideligen ut i vägrenen för att spruta grus på bakomvarande bilar. Det är precis som om de är livrädda för mötande trafik. Skärper ni inte till er så är det mig ni hädanefter ska vara skakis för.

Nähä... lite sömn på det här nu då, så att man är vid god vigör när cable-guy från Gunnars Radio tittar förbi för att styra upp lite frekvenskrockar. Inte för att jag har någon TV ifall ni på den obskyra arbetsplatsen i Kiruna undrar - men vi ska simulera ett verkligt tillstånd.

4 kommentarer:

g sa...

Du stör dig på folk som kör i vägrenen, också kallar du mig för obstinat?

Förhudslös och Ryggradslös sa...

inte för att det stör mig... MEN, antingen har du positionerat kommatecknet fel - eller så menar du "och så".

g sa...

Korrekt, det är antingen eller.

Förhudslös och Ryggradslös sa...

du tänker bv eller nb?