torsdag 31 december 2009

Noeliniz Ve Yeni Yiliniz Kutlu Olsun





2010 - trodde i min enfald att detta var en plastig skitmodell från Nokia - förvisso är alla deras modeller plastiga och framför allt skit - men tydligen är det något som vi måste ta oss igenom de närmaste 365 dagarna. Någon som hakar på?

Jag har börjat fila lite på min traditionsenliga årssammanställning men finner inte riktigt det där annars så närvarande engagemanget. Möjligtvis för att det känns som om det har varit mer minus än plus utslaget över året. Och kanske för att jag ser lite mer än lovligt mörkt på det kommande året. Fast det är väl ofta då som ett ljus i mörkret brukar uppenbara sig. Hmm... fadern, sonen och den helige anden...punkt. Kom på att jag började låta som domprosten och det vore ju att tumma en hel del på sanningen.

Inga kommentarer: