fredag 18 december 2009

ni kanske...


...läste den lätt sarkastiska kommentaren från en person som kallar sig Roloj (vi andra kallar honom idiot) efter mitt utlägg om mobila tillgänglighetsaspekter.
Och jag ska inte försöka kringgå de känslor som han försöker förmedla - men jag vill ändå göra er uppmärksamma på att den här mannen inte är riktigt fullt frisk. Eller säg så här, hade han haft hästar så hade dom inte stått i stallet.
Fick ovanstående tingest tillsänt till mig... och ska jag rent känslomässigt försöka tolka vad han förmedlar så har jag antagligen:
  • blivit uppmärksammad på att han har flyttat - var någonstans står lite skrivet i stjärnorna, och frågar jag Eniro så kan jag tänka mig att jag tilldelas en adress till en obskyr firma i Solna.

  • fått ett julkort i samma släng.

  • förärats en julklapp i form av ett rabattkort som gick ut 2007.

Vad jag försöker säga är, att det gäller att ha perspektiv på tillvaron - annars kan man bli en Gringo.

Inga kommentarer: