lördag 19 september 2009

styra upp




Vi hade en sån där associationskedja på jobbet nu i veckan där jag i slutändan möttes av helt oförstående blickar. Nu är det i sig inget ovanligt eftersom jag i princip har vant mig med att betraktas som ett ufo.

Nåväl, jag försökte påmana lite uppmärksamhet kring den Dagliga Styrningen som vi utför 3 gånger per dygn med att festa till det lite å kalla den för Daily Steering... mm jag vet, helt crazy! Sen kunde jag liksom inte hålla mig utan fortsatte spinna på temat och menade på att det var dags att Stir it up... och då vaknade han Magnum från Strängnäs till liv och började yla något om en gräsrökande Bob från Jamaica... men näää... vadå Bob? Patti menar du väl? ... och så där höll vi på en kvart. Jag vet inte vem som tog över mötet, eller vad som sades - om det sas något över huvud taget. Aktien sjönk den dagen i alla fall. Här är i alla fall Patti!

1 kommentar:

Förhudslös och Ryggradslös sa...

och för den som inte har fattat det så är Patti Labelle amerikas svar på Siw Malmkvist.