måndag 28 september 2009

pearls before swine




Nu jävlar i mig ska det läggas pärlplattor - Papi ska ta upp sin gamla maniska karriär som fick lekskolefröknarna att ta mina föräldrar lite åt sidan...


"- Jo alltså, vi gör ju mycket annat pyssel här på lekis men Jimmy vill bara lägga pärlplattor..."


Jag tror jag tömde Södertälje kommuns förråd på pastellfärgade pärlor till släktens måttliga förtjusning då det fick bli presenter i ett aldrig avtagande överflöd.
Men va fan, hängivenhet och determination har alltid varit mitt rättesnöre och nu är det DJ's tur att drillas i den ädla konsten. Helylle-Papi har rumstrerat på Panduros hemsida ikväll - jo jo, det trodde ni aldrig.

1 kommentar:

Emo sa...

Du känner kanske redan till http://parlkonst.se/
Där finns en hel del kul när det gäller plaströrpärlor.
Man kan göra så mycket mera än bara pärlplattor.