måndag 12 maj 2008

veckans tips



Världens finanscentra skiter inte just nu ner sig av lycka med tanke på den låga kursen på både dollar och pund. Du och jag behöver inte gå så långt till att vi måste kacka i brallan... men vi kan gott småle lite hela vägen till banken... eller tangent bordet - för nu finns det dineros att tjäna.

Men bara om du har gutsen att svinga iväg ditt VISA-nummer tvärs över matrix.

Fick idag hem mina nya löparpjuck - en lätt historia på 274 g för en driven löpare - lägg därtill vinsten på 350:- jämfört med sverigepriset - och då är fraktkostnaden medräknad - så förstår du att jag är nöjd. Det blir med lätta steg som jag svävar iväg till fabriken inatt.

Just Do It!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag svarar på din fråga med en annan fråga. Var din kommentar onödig eller bara dum?

Förhudslös och Ryggradslös sa...

pröva med att svara på frågan istället...

g sa...

vilken fråga? jo den här.