torsdag 22 maj 2008

fatty lee



Christina R vill att jag ska skriva om gårdagens CL-final... men rätta mig om jag har fel, känns inte det lite grann som yesterdays news? Det mesta är redan sagt - och jag har till och med utbringat ett grattis till alla scum från Manchester. Matchen kunde ha slutat precis hur som helst - och båda lagen hade varit värdiga vinnare. Den störste och mest (veder)värdiga vinnaren torde dock Tevez vara. Genom att bryta mot alla hederskoder på plan som går att uppbringa så fick han Drogba ur balans och av banan - där avgjordes straffsparkarna.

Försökte förresten en bit in i andra halvlek hitta en bet-sida där man kunde spela på om Joe Cole över huvud taget skulle få med sig ett domslut - hittade ingen sådan.

I stället pratar vi framtid och hälsar Papis barndomsidol välkommen hem och tillbaka till Anfield. Sammy Fatty Lee, går in som assisterande manager brevid Benitez under kommande säsongen. Lee som nyligen sparkades som headcoach från Bolton där han inte gjorde mången människa glad. Till hans försvar vill jag dock tillstå att han trots allt genomskådade bluffen som går under det upphetsande namnet "Chippen". Lee såg det som alla utom Lagerbäck också har sett - Wilhelmsson är den största tunnan dynga och crap som har beträtt en internationell fotbollsplan ever...

over and out... nu väntar vi in semifinal 2 med ödlan Perelli - klart hon går vidare!

Inga kommentarer: