tisdag 20 maj 2008

(ass)orted shit



Ok...på riktigt... jag är långt ifrån överväldigad och måste dessvärre erkänna att ESC just ikväll andas lite fadd mättnad... (A-K får måla en inre bild på hur jag pronouncar ordet "fadd")

Men en lista har jag lovat - och en lista blir det:

  1. Ryssland - Dima Bilan - Believe
  2. Grekland - Kalomira - Secret Combination
  3. Norge - Maria Haukaas Storeng - Hold on, be strong
  4. Israel - Boaz Mauda - The fire in your eyes
  5. Slovenien - Rebeka Dremelj - Vrag naj vzame

Fyra av fem får enda vara godkänt - men jag manar till uppryckning nu på torsdag. Fram tills dess så låter vi onsdagen passera med den största TV-underhållningen efter en VM-final i fotboll - Champions League-finalen. Två stycken pissiga wanker-gäng i final där vi ogillar Chelsea minst. För min del får det gärna vara oavgjort tills de stupar och dör, och istället tillfaller titeln till Östers IF för lång och trogen tjänst i skräpfotbollens anda. Det småländska liret my ass - börja presetera nu annars ska jag skicka både Big Bengt och Åsa-Nisse på er!

2 kommentarer:

Anonym sa...

När ska du skriva om årets CL-final?

Förhudslös och Ryggradslös sa...

vad vill du att jag ska skriva om? din sagolika straff?
eller ditt beniga finger som du hytter med mot domaren varje gång du blir av med bollen.

Grattis i alla fall!