torsdag 22 maj 2008

al(la)ien å igen...


Ja...jo... Hon är fan inte snygg någonstans - och för 20 år sedan hade det varit en styggelse att dra paralleller mellan framgång och fräääschiness inom esc-businessen, men inte idag... Så därför kallar jag henne för ödla ännu en gång - men mjukar lite genom att tilldela henne tävlingens pipa och proffsighet. Nu räcker det förvisso inte hela vägen då detta blir en öppen affär mellan Ukraina, Ryssland och Portugal...


My votes:


  1. Sverige - Charlotte Perrelli - Hero

  2. Ukraina - Ani Lorak - Shady Lady

  3. Island - Euroband - This is my life

  4. Danmark - Simon Mathew - All night long

  5. Portugal - Vania Fernandes - Senhora do mar

Notiser: Liten giftig varning för Serbiens bidrag - dessutom har jag kommit på mig själv att gå omkring å nynna på Norges hymn.


Men vi ses på lördag... då kommer Clubba Clabbe hit och ska övertyga oss om Urgisk Ryssrocks förträfflighet... Hyvää paska!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag Tycker Tjeckien var bäst...eller

Förhudslös och Ryggradslös sa...

nej... de var snyggast!

Anonym sa...

jaha..det var kanske så det var..vet bara att jag komer i håg dom....;)