lördag 17 maj 2008

Flossy Mova' (Maj) - [Essä Edition]



Che Che... DJ Essä här... det blir jag som läjsar beatsen till majs Flossy... så det blir antagligen bättre än när min old school-farsa ska leka player MC...

Papi är såå boring just nu eftersom han är down med sin nya pimpride... jaja det går väl över.







Ok.. då kör vi:



  1. Elevator - Flo-Rida feat. Timbaland

  2. Nighttrain - D.O.N.S feat. Kadoc

  3. If - Colette

  4. 4 minutes [rmx] - Madonna & Justin Timberlake

  5. Ride my tempo - Ida Corr

  6. Low - Flo-Rida & T-Pain

  7. She's dangerous - M Pokora feat. Sebastian & Timbaland

  8. Foxy Boxing - Team Skidoo

  9. Delirious - David Guetta feat. Tara McDonald

  10. I cant help myself - Bellatrax feat. Sophia May



You see me wearin' baggy jeans - and my fat Tims stays on my feet

I never smile when someones around

I'm low key stain' hardcore - I'm never listenin' to anything else...

5 kommentarer:

Förhudslös och Ryggradslös sa...

Essä! bort med fingrarna ur syltburken och ge f.n i Papis skötebarn - men jag håller med dig angående Flo-Rida och Timba.

Just när man inte trodde att vedträt inte skulle kunna leka fram en burkigare och tyngre bas.

Annars tycker jag nog att du har hookat lite för hårt på Miami och dess vibe. Miami har varit dött sedan 2 Live Crew hyllade det kvinnliga släktet i början på 90-talet.

g sa...

Måste kännas värt degen att ha en kärra som hjälper till på sluttampen. Hur långt har du kommit?

Förhudslös och Ryggradslös sa...

jag var nästan beredd att häva köpet... kommer ju inte få användning av den. Ska precis ut på ett löppass för att hitta 142

g sa...

Har inte hittat 001 än, men en vacker dag när jag står i köket och tillagar köttbullar med makaroner dyker den säkert upp.

Förhudslös och Ryggradslös sa...

jag tror du ljuger...