onsdag 8 maj 2013

hairy scary


Satt och läste på Sportbladet när den här reklambannern flashade förbi, och jag hajade till... Vänta nu. Vem föredrar efter-resultatet jämfört med hur det såg ut från start. Den där frillan är ju liksom att be om att dra till sig förstulna, lätt roade, blickar.

Snubben verkar ju dessutom vara i åldern där bäst före datum avseende fåfänga spelat ut sin roll. Ask me. När jag märkte att mitt bebishår för några år sedan började tunnas ut så var det liksom ingen big deal att börja snagga skallen. Bekvämt med tanke på både jobb och all träning, dessutom ser det bättre ut. Dock inte billigare - underhållet kräver ett besök hos Frisörgänget en gång i veckan, men med bra deal och pensionärsmässigt klippkort så grävs det inga gigantiska monetära hål i hushållskassan.

Ester tycker att jag ser ut som han Tobias Karlsson i Let's dance, fast jag passar nog på det - och hävdar istället att Henrik Hjelt är mer min look-a-like. Välj själva.

Inga kommentarer: