tisdag 25 maj 2010

vad fan gör kvinnan?



tja... ungefär det samma som Papi ska roa sig med i 12 veckor framöver... domedagen är här, räkna med en jävligt sur och bitter figur i sommar. Totalt löparförbud (vi får väl se...) - på sin höjd lite cykel och simning - resten av tiden så är det jag och min nya kompis, kilbrädan...

Ajo, jag fick min diagnos till slut - tydligen var jag inte gravid i knät enligt ultraljudet, istället var det "Hopparknä"... Men, säger du... var det inte det som du föreslog där i februari/mars men som röstades ned av den självgoda doktorn? Jomen visst, det är bara att kvittera ut en läkarexamen retroaktivt och börja debitera. Det som stör mig mest är att jag hade varit klar med rehaben om det förnöjda aset bara lyssnat på mig. Men vad vet en kille som bara sysslar med rodd och segling...

Och du... om du ser mig löpandes i sommar så är det helt ok att stoppa mig och dessutom ge mig en fet bitchslap i fejan... men först ska du hinna ikapp mig. Och till Crille Dolph: Jag är fortfarande den snabbaste på hela AZ, sen kan du komma dragandes med dina stålrövar bäst du vill.

2 kommentarer:

S sa...

Vilken vårdcentral tillhör du? =)

Förhudslös och Ryggradslös sa...

Sophiahemmet - Valhallavägen