lördag 20 februari 2010

Gala! Deltävling 3




Sent facit, jag vet... Men guda Clabbe Clubba var här och förgyllde en kväll med god mat, rött i glasen och bra mjuuse på TV:n. Dessutom skulle han promt släpa ut mig på gatan till sin nya bil. Jag säger så här... volkswagen golf på utsidan - grym design och smücka features på insidan.

Papis favoriter Alcazar levererade som sig bör - inte samma direkta hit som förra året - men ruskigt clean scenshow och en låt som växer. Över huvud taget så levererade Göteborg max - det enda frågetecknet är väl hur tråkig Rowan Atkinson (Darin) kan bli... Sömnmedelsballad... Inte särskilt oväntat med Timotej - känns lite svenne-Dixie Chicks över dem.

Nåväl:


  1. Alcazar - Headline
  2. Elin Lanto - Doctor Doctor
  3. Timoteij - Kom
  4. Crucified Barbara - Heaven or Hell
  5. Darin - You're out of my life
  6. Erik Linder - Hur kan jag tro på kärlek
  7. Johannes Bah Kuhnke - Tonight
  8. Getty Domein - Yeba

Tydligen stakade vi just i denna sekund hem både guld och brons i OS... kunde inte bry mig mindre - när börjar Bobollen?

3 kommentarer:

henriette sa...

os kickar melodifestivalens ass!

Förhudslös och Ryggradslös sa...

skaffa dig en egen blogg - och sluta förorena min...

henriette sa...

os! os! os!