torsdag 21 januari 2010

the rise of a new era




Den där gamla grungehäxan Hägglund ute i Hölöskogarna får fan säga vad hon vill - men eder doktorand i boyband andas morgonluft... De tvålfagra dudsen med det inte alltför sending-shiver-down-my-spines-namnet V Factory får det faktiskt att umpa loss lite i mitt kvidande stämsångshjärta. Det finns samma potential som både N'Sync och Blue hade precis innan de slog igenom. Har ni förresten btw sett att Justin odlat fram sin popcornfrilla igen?

Och det är djävulusiskt bra att kunna greppa en sådan här platta lagom till att Operation Rehab startar på tisdag. Jag ser humangus timmar på sadeln framför mig i något av AZ:as motionsanläggningar med en pod i örat. Eller varför inte här hemma... om jag lyckas nästla undan några kronor från mitt providerkall så kanske en investering i ett spinningmonster kan genomföras.

Låten ovan är förresten skriven av David Jassy - för mig mest känd som en av de tre medlemmarna i forna The Navigators som i slutet på 90-talet gjorde en av mina soundtracks of my life... Superstar. För dig kanske mest känd som dåren som 2008 hoppade ur en jeep i LA för att spöa på en pensionerad norsk pianist, och sedan avsluta tillställningen med att köra över snubben... som naturligtvis dog. En liten passus bara.

1 kommentar:

Förhudslös och Ryggradslös sa...

Oh my god! It's too good to be true - and probably it is...