fredag 13 juni 2008

märkliga djur, del 2



Fantastiskt!

Efter intensivt googlande och howlande så visade det sig att det var det empiriska flossy mova'-djuret som jag hade sett på gångvägen i Ronna. Med detta i facitbagaget så vill jag vänligen men bestämt be alla som trumpetat ut domedagshymner kring juni månads lista vara eller icke vara att bara skita ner sig.

Jag och apan ska komponera ihop en lista vars like sällan skådats - ja, kanske aldrig... håll utkik från din peeping-spot i bloggosfären.

2 kommentarer:

Anonym sa...

söt apa, hans avkommor i 5é generation kommer nog se ut som en helt vanlig industriarbetare.
Då jag inte besitter lika klingande "kliniksvenska" eller innehar dom superba grammatiska kunskaper, så kommer jag skriva i all enkelhet.
OBS! Följande inlägg har inte ett dyft med bilden att göra.
Tog till mig ett filmtips ifrån ägaren av denna blogg för ca 3-5 månader sedan. Ska tilläggas att det mesta du och jag pratar om ofta är ytligt och att du nu för tiden undviker mig. Därav att jag agerar som en 14 åring och skriver istället. Till saken: filmen CUBIC (huvudroll Christian Bale) är en mycket bra film. För mig som tycker om "rena och eleganta" var denna film som att äta en fransk chokladtårta utan att känna mättnadskänsla. Storyn kan tyckas en aning patetisk, men det tycker jag storyn i Matrix också är. Våldsekvenserna var av första klass som fick Matrix scener att se ut som något Jean- Klåd van damm dragit ihop efter att dragit en lina som skulle fått Tony Montana att öpnna fågelbo. Väldigt utdraget formulerat, men så är det. dax att dra ihop en riktig svensk hederlig helgmat: Tacos. hav en duglig helg. HEJA SVERIGE!!!! HEJA Z!!!!!!!

Förhudslös och Ryggradslös sa...

jag måste helt klart begränsa kommentarfunktionen till 160 tecken.