måndag 11 oktober 2010

Tack Karlskoga!


Ser man på... det var ju ett bra tag sedan som jag var inne och kollade statsen och sitemetern för er favoritblogg. Kunde därför lite glatt konstatera att hela Karlskoga (29700 unika träffar) har varit inte och froterat sig på Ge Mig Fem. Uppskattat, men the struggle continues, det är ju trots allt en bra bit kvar tills målet med att hela Stockholm ska ha varit inne är uppfyllt.

Tittar jag på vilka de populäraste sökvägarna för att hitta in på bloggen är, så står mina inlägg om Simon Spies i en särskild klass för sig. Jag skulle vilja påstå att var tredje ny gäst som dyker upp har dansken som primärt mål. Utöver det så är det självklart de inlägg som innehåller något pubertalt könsord som lockar - kan tänka mig att det är kidsen tillsammans med familjen Petersson som triggas av det.

I övrigt är det en ny jobbvecka som stundar, självklart fulltecknad med kärnverksamhet - men också projektarbetet som tar allt mer tid i anspråk. Do you got rhythm? Nä, men vi har takt... typ... Dessutom måste jag hinna se över mitt föreläsningmaterial till seminariet nästa vecka - LEAN-världen är ju ständigt föränderlig.

Mer då... ska försöka lägga in ett par kvalitetspass den här veckan MED rehab... hur nu det ska gå till. Fick brev från Atroskliniken på Sophia om att det är dags för kontroll om två veckor... aj aj, Papi har inte skött sig riktigt på den biten. Måste verkligen försöka få ihop pengar till den där spinningcykeln, för det är verkligen lönt i helvete att släpa sig iväg till gymet på daglig basis - speciellt med tanke på hur mitt liv ser ut.

Något kul då den här veckan? Ajo... på lördag vettu! Då är det ju Tee-party på Saint med DJ Fjomp och han den där Lasse. Måtte bara tishan hinna landa innan fredag. Skönt, då har man ju något att lyfta blicken mot istället för att borra ned huvudet - för tro mig, det kommer vi att få göra i överflöd inom en snar framtid när de förkastliga vinterstormarna rider in.

Inga kommentarer: