torsdag 15 juli 2010

Live and direct...



Torö säger: Surfers Paradise
Tele2 säger: Bäst täckning i Sverige

Jag säger: Det är möjligt, men då på en bräda va?
Jag säger: Det är möjligt, men då pratar vi centrala Kungsholmen va?

Efter ett smärre helvete och en hel glossary av könsord så är vi nu uplinked och levande från Shutter Island... tills vidare i alla fall - jag blev tvungen att hacka mig in och göra en korsuppkoppling med hjälp av Lotsutkiken på Landsort och Musköbasens signalradar. Vi får se när de upptäcker mig.


Vädret är bedrövligt, bara en massa sol och ölen är vidrigt kall. Till råga på allt så är det huttrande 23 grader i vattnet - vad skulle vi hit att göra. Det värsta av allt är nästan att P3 pumpar obegriplig musik, tänk om man ändå kunde få lite NRJ.

Inga kommentarer: