tisdag 10 november 2009

Efterlysning!



Vart tog du vägen? ...eller som Linus skulle ha sagt, "-Varför gick hon?"

Är det någon som har sett vart Sveriges i särklass läckraste donna tog vägen? - och då avser jag naturligtvis den lista med kvinnor som Papi ändå inte skulle ha någon challe på - Senast så skymtades hon med titellåten till skid-VM i Åre 2007... efter det, deathquiet.

VÄNTA!!! vi bryter här för ett viktigt meddelande - det droppade precis in ett sms... oh my god! The one and only Dolph Lundgren kommer att leda melodifestivalen 2010 - ge mig numret! här ska röstas... på honom...

Ok, vart var vi? Jo, Ana Johnsson... vad håller du på med? När kommer nästa album - när kommer det en läcker video... kom igen nu!

Annars så är jag sjuk idag... det var ett tag sedan, närmare bestämt april och då lovade jag att vara frisk året ut - det gick nästan. Men jag har kännt att det har varit på gång, det har stickt och värkt i tandköttet och igår kväll slog det till med ont i kroppen och frysningar. Så det lutar väl åt minst en dag till framför Vaion. Och framför allt så funderar jag på att slå till med ett sådant där märkligt längt som jag har ibland... Jag kan ibland få sug efter att få sitta uppe på natten och bara kolla dåliga serier och TV-shop för att sedan få sova på förmiddagen. Sånt finns ju inte på världskartan som småbarnsförälder - men vid ett sådant här tillfälle så kan det ju faktiskt funka...Well, nu ska jag kolla nedlånad rulle så over and out!

Fotnot: Övriga ladies på Papis lista är naturligtvis Therese Granqvist, Robyn och Anna Nordell - men så har han ju grym smak också...

1 kommentar:

Förhudslös och Ryggradslös sa...

Sånt eller sådant... vilket missbruk.