lördag 3 oktober 2009

spotta plåt




Hur går det med plåtspottandet egentligen... ja, om du frågar mig så får man nog vara ganska nöjd. Jag menar, förra 1000-nummersvändan tog ju cirka elva och ett halvt år att traggla sig igenom. Låt gå att dedikationen kanske inte alltid var på topp, men runt tog jag mig.

Härom dagen passerade jag två-årsdagen för den här vändan på nr. 523 - och om det snittet håller i sig så skulle det betyda att jag går runt på under fyra år den här gången. Mer än en halvering av första trippen. Att till tredje resan försöka sig på samma bravad är en utmaning som heter duga.

Sätt igång du också! På http://www.platespotting.com/ lägger du in dina spottar och får fram massor av spännande statistik. Allt från vilken den bästa veckan varit till vilken dag du beräknas vara klar. Där kan du även jämföra dig mot dina vänner... om du har några.

AK då? Jo, jag tror att hon har fått ihop 51 nummer på fyra år. Ambitiöst men kanske inte så vasst - annars är ju det hennes paradgren... att vara vass menar jag.

Inga kommentarer: