måndag 26 oktober 2009

fy fan!




Jag vet att det finns perverterade exemplar av vänner och familjemedlemmar som av någon skum anledning verkar uppskatta den här tiden på året. Jag har förvisso inte doktorerat i ämnet, men jag vill nog påstå att det finns personer som sitter på instutition för betydligt harmlösare saker än det.

Det här är skit och avträde... en lång mörk tunnel utan slut - jag vet inte hur ni ska överleva, och jag bryr mig egentligen inte. Själv paketerar jag in mig i en kartong och placerar mig längst in i källarförrådet. Och jag säger som förra året - ni kanske tror att det är mig ni stöter på ibland - men det är bara ett inhyrt skal som upprätthåller existensiell minimum.

Jag celebrerade inträdet till domedagsmånaderna med att rycka ytterligare en länspumpning på Zencan - har samlat på mig en diger samling timmar nu, så novemberlönen borde se lite roligare ut än tex. föregående. Man kanske skulle ta och unna sig och köpa lite sex, så får det bli - annars dyker ju lussebullarna upp hos Statoil nu i början på november, jag kontrollerade det faktumet på vägen hem igår kväll...

1 kommentar:

lönnlöv sa...

Vilken underbart vacker bild. Ser fram emot dom månader som kommer.