onsdag 24 juni 2009

mera bråte




Märkligt, det är aldrig lätt för en bloggförande pharmatiker att klura ut vilka inlägg som har en inneboende trigger i sig. Blev därför lite förvånad över reaktionerna som den senaste kreationen utlöste på jobbet...


"- Snygg stuvarteknik Jimmy!"


"- Höh Höh och du ska hålla på å pracka på oss 5S å sånt..."


Aha... tänkte jag... att jag dödsföraktande ska ge mig ut på 225:an och dematerialisera ärslet var det ingen som lade någon notis på. Däremot uppvisades ren och äkta skadeglädje över källarförrådets utformning. Jag kallar det lager-på-lager-principen.

Dessutom är jag inte den som är den så här kommer ytterligare en bild att tillfredställa lystmätet med. Och CityMail... ni kan vara lugna - backarna innehåller bara lite försändelser som jag inte orkade dela ut under årens lopp. Borde vara preskriberat nu.

Inga kommentarer: