söndag 8 april 2007

Flossy mova' (april)


Stasha flis, och håll stilen, och chill - Samma eviga hustle från maj till april. Sladda runt med en sedelbunt. Syssla med nåt skumt som i regel är tungt. Som är fett som fan utan siffror på kortet. Har jag fått någonting utan pröjs har jag snott det. Alla vet vad jag går för, står för. Inte han som springer när det blåser. Ligger på lika hårt som en stalker - tills jag fått en deal som jag låser.

  1. Last Party - Fibes Oh Fibes
  2. Break it off - Rihanna feat. Sean Paul
  3. This is who I am - Salem al Fakir
  4. It takes a seven nation army to hold us back - Apathy
  5. Greatest Dancer - Dannii Minogue
  6. Cupids Chokehole - Gym Class Heroes
  7. Take No Shhhh - Fedde le Grand feat. Flamingo
  8. Lil Star - Kelis feat. Cee-Lo
  9. Give it to me - Timbaland feat. Justin Timberlake & Furtado
  10. Miss Fatty - Million Stylez

Bubblers ya man: MIMS - This is why I'm hot, Melanie C - The moment you believe, Mauro Scocco - Taxi

2 kommentarer:

g sa...

Hm... tillbaka i låtträsket igen. Uppskattade mer när du listade hela album. Det blev mer att såga då.

Förhudslös och Ryggradslös sa...

appropå tillbaka... ni är tillbaka nu alltså?