onsdag 27 november 2013

det var väl då själva fan...


Vi hade ju styrt upp det här så bra... Vi skulle begränsa förra årets julklappsorgie till Ester och banta ned det till typ... en klapp... förvisso en bra klapp. Men så dyker klåparna på Footway upp med denna oemotståndliga treat. Jag menar, Dr. Martens till kids... man bara dööör.

Och jag vet ju hur det här kommer sluta, så jag tänker inte ens försöka att kämpa emot. Däremot ska jag kämpa för att hitta den bästa rabattkoden - 887:- är inte en helt bekväm nuffra för ett par barnskor.

2 kommentarer:

LiteAvLinda sa...

Ååååå neeej!! Varför sådde du nu detta frö i min lilla hjärna? Son till en punkare som jag har!! :/

Anonym sa...

Hahaha! Du är för skön! Vi vill bara tacka för att du skrev om oss och säga att vi håller med. Den är jobbigt oemotståndlig! :-)
Hälsningar klåparna på FOOTWAY