söndag 3 juni 2007

är det bara jag, kungen, som är naken?



Först och främst så måste jag göra det jävligt klart för alla att det här är inget annat än en generationsfråga - och jag måste säga till er kids att jag är djupt besviken på er.

Fan, har ni ingen stolthet eller finns det inget kvalitativt konsumenttänkande alls rotat hos er?

Eller är ni så hörselskadade alternativt lobotomerade att ni inte hör hur satans illa era mobiltelefoner låter. Jag hör er på pendeltåget, i centrum, på bussen, på biblioteket och i biografen - och av någon märklig anledning så sitter ni och dumflinar och verkar jättenöjda med ljudkvaliteten. Vilket ni kanske också är och då säger jag "fine!" - men mest troligt är det att ni är totalt tekniskt handikappade och aldrig har hört riktigt ljud. Så mitt råd till er är: Kräv bättre högtalare eller stäng av skiten.

För ni vet vad Farbror Barbro sa: "Det finns ingen genväg till det perfekta ljudet"

1 kommentar:

g sa...

Om man nu ska poppa inne på biblioteket så borde väl minimikravet vara en JBL-utrustad Amazon?