måndag 9 april 2012

lite av tjusningen


Det blir nog ingen MC-plåt den här vändan av platespottingen... den insikten slog mig idag. Har precis landat efter ett tvåtimmars löppass där jag kammade noll trots idogt letande. Och det är ju det som är lite av tjusningen, likväl som jag kan plocka tre nummer bara genom att gå till garaget så kan det vara lögn i helvete att pricka rätt nummer trots att man dammsuger varenda parkeringsyta i Kungens kurva. Enligt statistiksidan www.platespotting.com så bör jag vara klar till  början på maj och det kan nog stämma. Söker just nu med ljus och lykta efter 984 och ramlar bara den in så har jag upplägg i minnesbanken som gör att det kommer att rassla. Första vändan så tog 999 nummer lite över elva år, den här gången stannar det på fyra och ett halvt. Får se om jag kan slå det under vända 3. Någon som är sugen på att haka på och småtävla lite? Egentligen tävlar man ju mot sig själv men det är alltid kul att ha en sporre, speciellt de där regniga och kalla dagarna när man drar sig för att sticka ut och springa.

Inga kommentarer: