onsdag 4 april 2012

det nya nya...


Förutom att den här gubben fortfarande har ångestkramper i sina armar som tär på allmäntillståndet, så florerar det just nu två fenomen och faktum som bekräftar att den gamle provokatören åldersbesegrats. Se bara bilden ovan - en folkrörelse tar form med syfte att rucka på inrutade revir och framför allt provocera fram en reaktion. För 10 år sedan hade undertecknad stått på palissaderna och viftat med köpinnarna, nu blippar mindgames i hans skalle som förvirrar. Jag menar... det här stör ju ordningen... har ju precis uppfostrat folk med att man lägger upp pinnen bakom sina egna varor och så kommer det här... aaaarrrggh!


Du sa två fenomen Papi! Mmm.. jag vet - och nästa är ännu bittrare. Jag anser ju mig vara en musikkonnässör med a mission to deliver. Dessutom älskar jag ju när man stretchar electronica och base - typ skwee. Men det finns en grej som jag inte pallar vilket också ger en tydlig åldersindikation. Skrillex... asså wtf! snacka om pubertal ångestyttring - finns ingen känsla alls där. Gubbjävel! 

Inga kommentarer: