lördag 24 februari 2007

shemale


Skiftets manliga förebild har legat på mig de senaste två veckorna, och med någon slags morbid tillfredställelse konstaterat det faktum att det nu är 26 dagar sedan jag plockade den senaste reg-skylten. Jag själv har under samma tidsperiod, fast inte med samma förnöjsamhet upptäckt att 682 är Sveriges i särklass vanligaste nummer. Så om vi bortser från aset på bilden ovan så ställer jag mig frågan: VAR ÄR DU 862!?
Din polare 863 står ju i mitt garage - och 864 sliter asfalt på Gärtunaparkeringen - 865 lurar på polisparkeringen och 866 står i bakåtlut på Holmfastvägen. Men var är du din gris? Kom till pappa!

2 kommentarer:

Clabbe, Rutten medlem i DK sa...

Uppdatera din länklista, bildt har ju numera en svensk blogg: http://carlbildt.wordpress.com/

Förhudslös och Ryggradslös sa...

ok.
samtidigt så har jag så smått börjat fundera på att länka till Gringos kommentarer istället för hans blogg. De känns på något sätt aktuellare.