onsdag 11 maj 2011

too sexy it hurts...


Jag börjar så sakteliga inse att jag kanske har lite för höga krav på vad jag ska gå igång sexuellt på... Det kanske är dags att sänka ribban för att få höja den andra ribban så att säga... Hillary... ja jävlar. Sitter för övrig i sen nattimme och sippar på lite ny öl som följde med hem från systembolaget tidigare idag. (Lugn, jag har ledig dag i morgon..) Vill lovorda initiativet att börja sälja buteljer i storleken 25 cl - i mitt tycke den optimala sizen på en öl som bara ska mysdrickas. Hittade en Bavaria från Holland och två Ambra från Spanien, och ni behöver inte vara oroliga. Det är licenserat Jimmy-öl rakt av, i princip nästan genomskinligt ljust - dessutom kommer sedvanlig slatt att lämnas som bomärke. Inget nytt under solen där inte.

Inga kommentarer: