fredag 28 juni 2013

return of the mack


Back with a boom-bada-bing! En månads bloggpaus har gjort gott och jag har kommit till insikt kring vissa detaljer. På slutet gick bloggen på sparlåga och många inlägg var så kallade alibi-inlägg bara för att jag kände att jag måste ju skriva något... Jag hade helt enkelt glömt bort rötterna och syftet med detta forum. Så from here så är det nya...eller gamla... eller egentligen tänkta puckar som gäller. Jag skriver när jag har något att skriva - och du läser om du vill läsa. Fair enough?

Vi diskuterade på jobbet härom veckan kring det forna MTV-fenomenet och dagens urholkning på bra, coola och snyggt filmade videos. Förståeligt då dessa epos kostar mycket pengar och genererar föga då det inte finns något direkt forum. Blev därför glatt överraskad då jag spanade in ständigt live-aktuella Macklemore & Ryan Lewis grymma piece. Kommer antagligen spelas sönder i radion nu i sommar, så passa på redan nu att få lite feelings för den i och med denna 7-minuters spark i magen... Höj volymen morsan!

Och du... nu kör vi igen!

Och ja... jag är fortfarande ren från Red Bull - dag 40 idag.

Inga kommentarer: