fredag 29 december 2006

vinden har vänt


I dag lyste solen på mig...
det kändes varmt och behagligt - den letade sig in i min frusna själ och sände förhoppningar om att våren trots allt inte är så avlägsen. Nu blir det ju trots allt ljusare dag för dag och ett slut på det ok som lastats nordbornas axlar börjar skönjas.
Mm.. jag vet att det är fyra månader kvar till april - men för en soldyrkare och antichristmus som undertecknad så gäller det att hitta de små glädjeämnena i vardagen.
Just nu oroar jag mig mest över Aftonbladets larmrapporter om att Kikki Danielsson firar nyår ensam i år. Dags att någon av oss tar sitt ansvar och bjuder in tabloidens utfyllnadsfigur. Mikael Wincklers väg 8E Kikki!

3 kommentarer:

Clabbe, Rutten medlem i DK sa...

Hon kanske dyker upp om vi bjuder på falukorv...

Clabbe, Rutten medlem i DK sa...

Hon kanske dyker upp om vi bjuder på falukorv...

Förhudslös och Ryggradslös sa...

Ska hon ha två falukorvar? vågat!